Ce s-a întâmplat în 2016: e-Commerce

0
173

Este începutul anului 2017, așadar este un moment bun să ne uităm la toate lucrurile care s-au întâmplat în anul ce a trecut. Te invit să citești mai jos cele mai importante știri din e-commerce din 2016!

 

Februarie

  • Google Express a lansat un proiect pilot in unele cartiere din Los Angeles si San Francisco pentru a oferi livrarea in aceeasi zi de produse alimentare proaspete. Citeste mai multe aici.
  • Juniper Research a estimat ca mai mult de 3 miliarde de carduri de fidelitate vor functiona numai pentru dispozitive mobile sau vor fi integrate in aplicatiile mobile pana in 2020. Integrarea pe mobil este unul dintre cei mai factori ai strategiei omni-canal si companiile il cunosc bine. Citeste mai multe aici.

Martie

  • Amazon, Wal-Mart si Apple conduc vanzarile in retail din SUA. Piata creste in continuare cu 10-12% pe an, dar Amazon va fi greu pentru a prins din urma, din moment ce vinde de aproape 6 ori mai mult decat Wal-Mart, care este pe locul doi. Citeste mai multe aici.
  • Alibaba investeste masiv in realitate virtuala. Ei cred ca acest lucru va fi un factor cheie in experienta utilizatorului in magazin in viitor. Citeste mai multe aici.

Aprilie

  • Pinterest a lansat Promoted Pins. Retelele sociale au avut unele probleme in monetizarea ofertelor lor, dar acum continutul promovat pare sa isi atinga obiectivul. Pinterest a intrat pe lista retelelor sociale care ofera continut promovat. Citeste mai multe aici.
  • Alibaba a continuat cu investitiile sale si a anuntat o investitie de 1 miliard $ pentru a controla Lazada Group SA. Citeste mai multe aici.
  • Gear Commerce lansat software de ecommerce de realitate virtuala Citeste mai multe aici.
  • Alipay a permis cumparatorilor chinezi sa plateasca in Europa, in timp ce acestia sunt in strainatate. Proiectul vizeaza doua miliarde de oameni in cinci sau zece ani. Citeste mai multe aici.

Mai

  • Google a adaugat anunturi de cumparaturi in cautarile de imagini, iar Econsultancy ne-a oferit perspectiva sa cu privire la acest subiect. Printre altele, acestia au prognozat un nivel scazut al traficului organic din cautarile de imagini. Citeste mai multe aici.
  • Raportul European B2Cde eCommerce a prognozat ca comertul electronic european va depasi 500 de miliarde de euro in 2016. Citeste mai mult aici si vezi raportul aici.

Iunie

  • Alibaba a anuntat ca Ant Financial are in plan sa cumpere un pachet de 20% din compania thailandeza de plati Ascend Money. Bloomberg a informat cu privire la acest lucru, si, recent, in noiembrie mass-media a confirmat miscarea. Citeste mai multe aici.
  • Amazon a lansat un supermarket 100% on-line in Marea Britanie, care opereaza cu livrarea in aceeasi zi. Acesta a inceput deja in centrul si estul Londrei. Citeste mai multe aici.
  • Sephora a introdus achizitionarea de produse prezentate in sesiunile live cu un screenshot. Este posibil, prin descarcarea unei aplicatii numite ShopStyle si a fost un pas mare pentru a creste engagementul printre tinerii cumparatori. Fara indoiala, viitorul comertului electronic va fi legat de acest lucru. Citeste mai multe aici.
  • La Redoute a lansat un site chinezesc prin parteneriatul cu Azoya, o companie din China care va ajuta site-ul de ecommerce francez sa inteleaga piata si sa isi adapteze oferta noului public. Citeste mai multe aici.

Iulie

  • Smartphone-urile au devenit principala sursa de trafic pentru site-uri de ecommerce. Citeste mai multe aici.
  • Investitiile Alibaba nu se termina niciodata. In aceasta luna au anuntat ca au fost cel mai mare stakeholder al Intime Retail, un mall chinezesc si operator de magazine universale. Citeste mai multe aici.
  • Prime Day a fost ziua cu cele mai bune vazari din istoria Amazon. Citeste mai multe aici.

August

  • Wal-Mart a anuntat achizitionarea Jet.com cu 3 miliarde $ pentru a concura mai bine impotriva Amazon. Fuziunea dintre aceste companii va avea ca scop sa se imbine experienta Wal-Mart de ofrirea a unor preturi foarte bune cu vanzarea online a Jet.com. Citeste mai multe aici.
  • Dominos a lansat Dom, Pizza Bot-ul pentru Facebook. Doar o alta dovada a modului in care tehnologia ajuta companiile de toate dimensiunile pentru a converti si de a oferi o experienta mai buna utilizatorului. Citeste mai multe aici.
  • Companiile olandeze au testa livrarea cu drone. Proiectul are ca scop sa permita dronelor sa livreze produsele fara a fi nevoie sa fie acasa clientii. Citeste mai multe aici.

Septembrie

  • Weebly 4 a fost prima platforma de ecommerce care a permis web design si solutii de marketing de pe acelasi site. Citeste interviul CEO-ului sau pe Forbes.
  • Visa a anuntat actualizari in procesul de verificare pentru a lupta impotriva fraudei. Pentru a face acest lucru, au folosit 3-D sigure, in care experientape mobil a fost de asemenea imbunatatita, si Verified by Visa, care va identifica comportamente suspecte pentru a cere mai multe date. Citeste mai multe aici.

Octombrie

  • Bot-ul ShopBot a fost lansat pentru a folosi inteligenta artificiala prin intermediul chat-ului de Facebook pentru a ajuta utilizatorii atunci cand cumpara de pe eBay. Cu toate acestea, in TechCrunch ei nu erau deloc multumiti de rezultat. Citeste mai multe aici.
  • Facebook a lansat Marketplace in SUA, Marea Britanie, Australia si Noua Zeelanda, pentru a permite utilizatorilor sa fac schimb de produse la nivel local intr-un mod mai sigur. Citeste mai multe aici.
  • Si din nou, Facebook incearca sa imbunatateasca profiturile din comertul local. De data aceasta au oferit o modalitate de a cumpara bilete locale, produse alimentare sau chiar rezervari in restaurante prin pagina lor. Citeste mai multe aici.
  • Deloitte a estimate ca vanzarile in ecommerce vor ajunge la nivelul celor din magazine de de Sarbatori. Citeste mai multe aici.

Noiembrie

  • In urma unor ingrijorari cu privire la decelerarea economiei Chinei, cumparatorii chinezi au contrazis analistii pesimisti cu Singles Day stabilind un nou record de vanzari. Valoarea totala bruta a bunurilor vandute a fost de 17.8 miliarde $. Citeste mai multe aici.
  • Instagram a anuntat crearea unei echipe de ecommerce care va lucra la imbunatatirea potentialului de retea sociala. Citeste mai multe aici.
  • Este oficial! CyberMonday a atins un nou record al tuturor timpurilor, cu 3,45 miliarde $ in vanzari online. Citeste mai multe aici.

Decembrie

  • Victoria Secret a introdus cumpararea on-line in intervalul show-ului sau de moda prin intermediul aplicatiei mobile.Citeste mai multe aici.
  • Lyst spune tuturor ca pantofii Puma au fost cel mai cautat produs pe site-ul lor in 2016. Citeste mai mult aici.
  • Amazon planuieste sa deschida un magazin off-line in care nu va trebui sa platesti casierului. Clientii doar vor lua produsele si vor pleca. Plata se va face online prin aplicatia Amazon Go. Citeste mai multe aici.

 

Așadar, acestea sunt o parte dintre cele mai importante stiri din 2016.

Puteti citi varianta originala a articolului de mai sus aici.

 

 

Comentezi?