CNA interzice spoturile Altex/MediaGalaxy

2
19

Spoturile Altex care conţin sloganul “Cel mai mic preţ din România”, dar şi cele Media Galaxy, cu menţinea “Cea mai variată gamă de produse, online şi offline”, au fost interzise de către CNA, potrivit unei decizii luate în şedinţa din 9 iunie şi rediscutate în şedinţa de marţi, 14 iunie.

Motivul este pur și simplu folosirea superlativelor care ar putea păcăli unii cumpărători.

CNA a rediscutat marţi, 14 iunie, rapoartele de monitorizare și a ascultat din nou punctul de vedere al avocaţilor Altex şi Media Galaxy şi pe cel al reprezentantului RAC (Consiliul Român pentru Publicitate), Laura Frunzeti.

„Din punctul meu de vedere, am luat o decizie superficială. Am vrut să mai studiez materialele. Şi am mers şi prin magazine în weekend şi acum pot lua o decizie mai întemeiată”, a declarat Dorina Rusu, motivându-şi solicitarea de rediscutare.

În cadrul discuţiilor, reprezentantul Altex a spus că a aflat despre faptul că Radu Herjeu (membru CNA) a căutat pe internet în timpul şedinţei de joi preţul pentru un anumit produs (frigider Beko) şi, potrivit informaţiilor găsite, în alte magazine produsul avea un preţ mai mic decât la Altex.

“Am ajustat preţurile în ziua respectivă, după ce am auzit ca aţi căutat preţul şi că aţi găsit în alte părţi mai ieftin”, a declarat avocata Altex.

Radu Herjeu a spus că a verificat apoi şi alte produse, rezultatul fiind acelaşi, iar în secunda respectivă spotul publicitar era unul înșelător, fiindcă alte magazine aveau preț mai bun.

Cele două avocate din partea Altex și Media Galaxy au susținut că strategia companiei este să practice cele mai mici prețuri, nu să păcălească consumatorul, precizând că ei formează prețul cel mai mic.

Acest lucru l-a determinat pe Radu Herjeu să afirme: „Acest slogan e incorect, atât timp cât nu are acoperire în fiecare secundă”.

Sursa: mediafax

2 COMMENTS

Comentezi?