Review tastatura Corsair K70 Rapidfire

O tastatură cu totul deosebită, atât din punct de vedere al design-ului cât și al compoziției și structurii interne. Pentru a concura la cel mai înalt nivel, aveți nevoie de cea mai rapidă tastatură mecanică.  Corsair K70 Rapidfire este pe măsura așteptărilor.

Orice gamer știe că pentru a excela în jocuri este nevoie de rapiditate și precizie. Tastatura mecanica Corsair K70 Rapidfire este special concepută pentru toate tipurile de jocuri și pentru cei mai pretentioși gameri.

Image result for k70 rapidfire non rgb

Aspect

Asemeni tastaturilor Corsair, K70 se prezintă cu un cadru din aluminiu forjat, aceasta fiind construită pentru a rezista furtunii după furtuna apăsărilor de pe tastatura. Având dimensiunile de 18.6×8.3 inch, K70 reprezintă o tastatură compactă, care își face loc pe biroul oricui. Tastele prezintă spațiu de respir, iar printre ele luminează un roșu de culoarea sângelui, oferind confort vizual. Tastatura vine echipată și cu un wrist rest dintr-un material plăcut care se poate detașa. De asemenea, tastele Q W E R A S D se pot schimba cu unele in relief.

Image result for k70 rapidfire non rgb

This slideshow requires JavaScript.

Tastele Cherry MX Speed

Tehnologia rapidă de reacție RapidFire și  anti-ghosting 100% vă permit să atingeți o combinație de viteză și precizie de neegalat. Tastele fac parte din categoria Cherry MX Speed de culoare argintie. Aceste taste mecanice au proprietatea unică de shorter actuation spre deosebire de restul tastelor din categoria Cherry MX. Acestea au o viteza de răspuns mult mai rapidă și necesită o forță de apăsare mult mai mică decat celelalte taste mecanice existente pe piață. Tastele Cherry MX Speed necesită o forță de apăsare de doar 1.2 mm spre deosebire de 2 mm necesară majorității tastelor din grupa Cherry MX. Acestea nu sunt zgomotoase precum Cherry MX Blue destinate scrisului, nici  pe deplin silențioase asemănatoare celor Brown.

Utilități și features

Soft-ul Corsair Utility Engine (CUE) permite realizarea de macrocomenzi sofisticate și efecte dramatice de iluminare. Aceasta poate fi descărcat gratiut de pe site-ul oficial Corsair. Programul oferă utilizatorului o multitudine de opțiuni și comenzi de pot fi integrate in tastatura. Portul USB de trecere este poziționat pentru redarea neîntreruptă a jocului. Acesta este compatibil atât pentru mouse cât și pentru încărcător de telefon sau stick USB.